söndag 23 oktober 2016

Snart Jul!

Broderade filthjärtan
Sist jag skrev var i slutet av september och nu är vi redan i slutet av oktober, det är inte klokt. Början av oktober fortsatte i nästan samma tempo som vi hade hela september, pust, men nu har det lugnat av något.
Jag har de sista veckorna förberett och packat inför Sy- och Hantverksfestivalen nästa helg, 28 - 30 oktober. Ser som vanligt fram emot möten med alla utställare och festivalbesökare.
12 -13 November  blir det kurs i Luleå, anmälan görs till ABF Norr. Varmt Välkommen!
~~~
Ha det gott!
Kristina

2 kommentarer:

skapa och inreda sa...

Hej Kristina
Hoppas att färden hem gick bra efter dagarna på mässan i Stockholm.
Måste återigen tacka för mycket trevligt bemötande och all härlig inspiration.
Jag har redan bokat in nästa mässa och hoppas vara först på plats för att boka in mig på workshopen.
Se mitt inlägg på min blogg

http://svartahusets.blogspot.se/

Kristina sa...

Hej Annika!
Tack, resan hem gick bra och jag hann duscha och byta kläder innan jag gick till jobbet!
Tack för det fina inlägget du gjort på din blogg. Ha det gott tills vi ses nästa gång.
Kristina