lördag 19 februari 2011

Syfestivalen i Älvsjö

Det känns verkligen trist att inte kunna vara på plats i helgen på årets Syfestival. Jag hoppas att alla ni mässdeltagare och utställare får en riktigt bra och trevlig helg. Eftersom jag inte kan vara med så har jag lagt ut fyra stycken "Weekend Project" (Solros, Pelargon, Hortensia och Rudbeckia) till extrapris på min webshop. De blev väldigt populära då jag deltog i Syfestivalen i höstas.
*
Här i Piteå har det varit så kallt så i veckan att jag till och med blev tvungen att ställa in torsdagens kurs. Nu ser jag verkligen fram emot att få träffa min härliga broderivänner igen efter två veckors uppehåll.
Under veckan som gått har jag haft det angenäma arbetet att sortera och fylla alla mina lådor till brädden med nyinkomna sidenband och garner från House of Embroidery, mmmTrevlig helg!

Inga kommentarer: