fredag 1 april 2011

Sista gången...


...för den här terminen som jag packar upp mina materiallådor, väskor, resväskor, bokpåsar osv. efter en avslutad kursdag. Vi har nu avverkat ytterligare en termin tillsammans i Kreativt Broderi. Mina kursdeltagare, som också blivit mina broderivänner, har gett mig så mycket under det här åren och jag hoppas att vi får fortsätta många år till. Den här terminen har vi utökat vår grupp med flera nya deltagare och det känns toppen.
Ni kommer väl ihåg att jag har jour hela sommaren om ni skulle behöva något!

Här ett litet axplock på arbeten som är påbörjade

Birgittas vackra blombukett är klar.


Eva har hittat ett mycket gammalt motiv som hon broderar.


Ulla-britt broderar ett vackert kort med sidenband.


Barbro S har våren i tankarna och broderar söta pärlhyacinter.



Barbro T har valt det somriga och vackra motivet från Di van Niekerk.


Anna-britt har precis börjat brodera den mycket populära "damen", också den från Di van Niekerk


Damer med vackra klänningar är Karins favoriter.

Jag hoppas att jag får se era färdiga alster till hösten när vi börjar om igen.

***

Inga kommentarer: