onsdag 17 oktober 2012

Skicklig!

Min transportchef, tillika äkta man, är riktigt skicklig! Han har lyckats med det omöjliga dvs. han har packat bilen inför avresan till Syfestivalen. I går kväll var vårt vardagsrum fyllt av kartonger, hyllor, mattor, verktygslådor mm. till och med jag började tvivla på att jag skulle få med mig allt. Men som alltid så fixar han det. Bilen är nu proppfull och jag lovar proppfull, till sist fick han "strössla" våra skor över packningen.
Nu träder min privatchaufför, tillika äkta man, i tjänst om ett par timmar. Då startar vi vår resa till Älvsjö.
Vi ses snart!
Kristina

1 kommentar:

Barbro sa...

Lycka till Kör förskicktigt och ha trevligt Hoppas vädret inte ställer till med något otrevligt,dvs snö och halka. träffade din far Kristina på en trevlig paltmiddag igår hos goda vänner Ha det gott/ Barbro