fredag 1 februari 2013

Proud and happy!

Just nu går jag på små moln. Varför då undrar ni?
Jo, i går meddelades vinnarna i International Silk Ribbon Embroidery Competition 2012 och jag är en av de 21 utvalda att bli publicerade i Di van Niekerks nästa bok . Jag känner mig väldigt stolt och hedrad av att vara en av dessa brodöser. Mitt bidrag till tävlingen var "Rose Sampler" och jag hoppas att jag inte behöver skicka tavlan till Sydafrika för den tänkte jag ta med till Syfestivalen.
Visst har ni sett den?
Min kära make tyckte att det var värt att fira detta så han bjöd på Champagne och tryffel dagen till ära, tack!
Trevlig helg!
Kristina

4 kommentarer:

Inger Mattsson sa...

Grattis Kristina! Så roligt för dig och för oss alla i Sverige som broderar.
Kram Inger

Kristina sa...

Tusen tack snälla Inger!

Anonym sa...

Lite sent (har varit på semester) men
ETT STORT GRATTIS - vad roligt för Dig // Barbro i Fjällbacka

Anonym sa...

Grattis! Härligt!
Anna