onsdag 19 februari 2014

Tur eller otur!

Delar av min nya monter
Tänk vilken tur att det inte hände i fredagsmorse innan mässan, skulle min make ha sagt. Jag säger vilken himla otur!
Detta hände när jag gjorde mig klar för att gå till jobbet. När jag ställer tillbaka tandkrämstuben på hyllan faller den ner på tvättstället där mina glasögon ligger. Glasögonen flyger ner på klinkergolvet och tandkrämstuben följer efter för att slutligen landa på mina glasögon igen, bågen spricker! Ser hur tusenlappar seglar iväg....
Tur att jag har så mycket annat som förgyller min tillvaro, exempelvis en Syfestival med mängder av trevliga människor.
Här kommer ett axplock med bilder från den gångna helgen.
Workshop under fredagen
Lördag, workshop - tulpan
Nöjda och duktiga deltagare.
Lördag em, workshop - Pärlhyacint
MVG till samtliga!
Söndagens sista workshop
Ett stort tack till er alla som kom till min monter under Syfestivalens tre dagar. Jag är jättenöjd med mässan och maken med den nya bilen så vi ses säkert igen i oktober.
Nu längtar jag att träffa mina båda broderigrupper i morgon.
Sov så gott!
***
Kristina


Inga kommentarer: