söndag 11 maj 2014

Kurshelg i Umeå


 Tillbaka hemma på Fårön efter en fantastisk helg i Umeå. Deltog i IM´s (Individuell Människohjälp) Fair Trade kurs steg 1. Vi var ca.25 deltagare med varierad kunskap om IMs arbete och Fair Trade. Jenny Hallén Flaa och Jenny Mark Ketter, volontärsamordnare och informatörer, var mycket duktiga kursledare. Jag känner att jag har lärt mig en hel del som jag hoppas kan komma till nytta.
De nya sommarsandalerna fungerade perfekt till salsa
Hann även med en liten kurs i Kizomba då dottern tog mig med till Umeå Latino Weekend som arrangerades av Umeå Salsa Club. Oj, vilka fantastiskt duktiga människor det finns. Jag fascinerades verkligen av den härliga stämningen och den stora variationen av människor, superhärligt!
Nu är det dags för ny jobbar vecka, ha det gott!
~~~
Kristina


Inga kommentarer: