söndag 12 april 2015

Kurs 18 -19 april i Luleå


Ett hjärta broderat med "Trollerirosor"
Det finns ett par platser kvar till nybörjarkursen i Luleå nästa veckoslut. Anmälan görs till ABF i Norr.
*
Fick trevligt besök av Kirsten som kom ända från Norge för att köpa material. Vi hade flera timmars trevligt samtal om broderi. Vi ses snart igen!
*
Igår kändes det som att nu kommer våren med stormsteg. Jag började med att göra plats i växthuset för mina övervintrade växter. Flyttade in alla växterna. Nu på morgonen är det endast 1,7 grader ute och mulet, inte alls lika kul att vara utomhus idag. I växthuset har det varit -0,1 grader under natten, inte bra för mina oliv- och citrusträd!!Det lär visa sig vad som överlevt den köldknäppen.
Nu tänker jag dricka en kopp kaffe och fundera ut vilket arbete jag ska fortsätta med i Ateljén, det är flera på gång.
Önskar er en trevlig söndag
***
Kristina


Inga kommentarer: