lördag 31 oktober 2015

Bilder från Syfestivalen


Min goda broderivän Ingrid B
Nu börjar jag få ordning på alla mina saker igen efter Syfestivalen. 
Det betyder att jag kan koncentrera mig på ett nytt broderiprojekt här framöver. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på men det är ett väldigt angenämt problem!
Här kommer det utlovade bilderna från Syfestivalens tre fantastiska dagar. En helg fylld med hantverk i olika former.
Helgens första workshop
Ny grupp med duktiga damer
Lillemor visar stolt upp sin roskrans

 
Under eftermiddagens workshop broderar vi ett Julkort

Nya gäster vid workshops bordet
Mina inköp jag gjorde under de sista 20 minuterna av mässan.

 

Mitt allra bästa inköp blev ullhästen Ullrik som fick följa med till Fårön.

Önskar er alla en trevlig Alla helgons kväll.
~~~
Kristina








Inga kommentarer: