söndag 7 februari 2016

Jubileum

Blommor jag fått till mitt 10-års Jubileum
Det är svårt att förstå, men faktiskt har jag nu hållit kurser i 10-år!!
Är väldigt glad och tacksam över att jag och maken fick möjligheten att bo i Tanzania 2004-2005. Där mötte jag många fantastiska människor som i sin tur lärde mig många olika saker bland annat sidenbandsbroderi. Det skulle så småningom resultera i Kreativt Broderi när jag återvände till Piteå.
Jag är glad att jag tog mod till mig att starta kursverksamhet för jag har verkligen fått möjligheten att sprida hantverket och lära känna underbara personer i och utanför Piteå.
Vi firar med smörgåstårta
Eva K har deltagit i 19 av 20 möjliga terminer, värt en tulpanbukett!
Två nya deltagare för terminen, Ann-Kristin och Kristina.
***
Önskar er en skön söndag!
Kristina

Inga kommentarer: