fredag 1 januari 2010

2010.01.01

Julhelgen är över och ett nytt år har börjat. Här i Piteå har vi massor av härligt vit gnistrande snö, ett riktigt vinterlandskap. Nu börjar vi på ett nytt år och som jag hoppas ett bra år för er alla.
För Kreativt Broderi så händer det en del;
- Jag startar mitt samarbete med Studieförbundet Vuxenskolan Nord när det gäller kurser i Sidenbandsbroderi/Kreativt Broderi här i Piteå.
(Kursstart torsdag den 14 januari kl.14.00, Lillbrogatan)
-I slutet av januari åker jag till Töre, där jag ska hålla en workshop. Förhoppningsvis blir det även en helgkurs där.
-Jag ska föreläsa om mitt Kreativa Broderi vid ett årsmöte i Luleå.
-Sista helgen i mars deltar jag vid "Stora Symässan i Malmö".
Det är vad som är inplanerat så här långt.

Jag hoppas att även i år få många mail och telefonsamtal från er ute i Sverige, Norge och Finland. De är alltid lika kul att "prata" sidenbandsbroderi med er.

En riktigt God fortsättning på det nya året önskar jag er alla.

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Tack för din önskan och Tusen Tack för det gångna året!
Jag har satt in 365 lyckliga dagar på ditt konto år 2010. Hoppas du får ditt bästa och lyckligaste år någonsin.
Jag ser fram emot att få börja en ny broderitermin snart. Trot´ eller ej, under julen har jag städat och sorterat i mina garn- och bandlådor, så snart är där samma goda ordning som Barbro och du har.
Gott Nytt År till dig Kicki och alla din bloggläsare!
önskar Elisabeth