tisdag 16 februari 2010

Bakar

Ikväll blev det inget broderat, istället bakade jag lite gott fikabröd. Det blir handarbetskväll hemma hos mig i morgon kväll och då krävs det förutom flitiga fingrar också ett visst kolhydrat intag.

Jag har börjat att förbereda och planera inför mitt deltagande i Stora Symässan Malmö. Försöker att brodera så mycket som möjligt och så variationsrikt som det bara går så att jag kan inspirera olika människors smak och intressen. Just nu broderar jag motiv från den nya boken A-Z of Silk Ribbon Flowers av Ann Cox. Pelargonen är färdig broderad och en Krysantemum är påbörjad. Idéer finns redan till nästa projekt, återkommer!!~
Helgkurs i Töre
Lördag och söndag den 20/2 - 21/2 kl.10.00 - 17.00
Välkomna alla intresserade,
ni kan anmäla er till Karin på ABF i Töre.
~


Inga kommentarer: