måndag 22 mars 2010

I övermorgon...

...bär det iväg söderut. 150 sköna mil ska vi köra, dvs min man kör och jag åker, innan vi når målet. Alla som läser den här bloggen vet att mitt fokus för tillfället ligger på Malmö och Stora Symässan. Redan i ett tidigt skede började maken prata om att vi kommer att behöva en takbox till den resan, mycket onödigt tyckte jag då!
Efter att ha plockat fram mina saker igår och sorterat det som jag tycker att jag bör ta med så inser jag att det behövs minst en takbox! Dessutom är vi två personer till i bilen på hemresan, men den nöten får vi knäcka då. "En sak i taget"
Nu ska jag fortsätta att planera, sortera och packa.

3 kommentarer:

Lena sa...

Kör försiktigt och lycka till i Malmö
/Lena

barbro sa...

Lycka till på mässan och kör försiktigt Hoppas du får gehör och får sälja mycket så ni får plats alla fyra i bilen/Barbro

Hantverkarglädje sa...

Halkade in på din blogg och fick således se dina fina saker.
Inte konstigt att du drömmer om Tanzania när det är så lång vinter här. Själv kollade jag också upp mina foton från Thailand för att få lite värme.