tisdag 10 maj 2011

Lite panik!

Jaa, denna dagen hade kunnat börjat lite bättre. Jag satt och åt frukost då min man tog fram våra resehandlingar inför vår utlandsresa i morgon. Han tittade på mig helt lugnt och stilla och sa det man absolut inte vill höra "ditt pass gick ut i april" gissa om det blev fart på mig redan klockan sex på morgonen. Tack vare mina underbara arbetskollegor kunde jag vara på polisstationen när det öppnade bara för att få reda på att temporära pass utfärdas i Luleå, 6 mil enkel väg. Efter lite vånda så beslutade jag mig för att fixa detta i morgon timmen innan vi åker ut till Kallax flygplats. Håll alla tummar ni har att det går vägen så att jag kan besöka min dotter.

1 kommentar:

Barbro sa...

Typiskt att man inte tänkt på det men jag hoppas att det ordnade sig och att ni hade en trevlig och minnesrik resa i tulpanlandet. Också typiskt att repotaget om Emmas¨med fleras soffa står i PT
just när ni åkte bort men ni kommer ju tillbaka till vårt härliga Piteå Ha det gott vi hörs/Barbro