tisdag 25 mars 2014

Mässa!

En liten del av Hötorgets blomster, ljuvligt.
Nu har jag varit på mässa, dock ingen sy eller hantverksmässa. Den här gången var det min tur att  följa maken på Sportfiskemässa i Stockholm, han är ju alltid med mig på Syfestivalen så det är inte mer än rätt. För min del blev det en dag på mässan och resten shopping.
Tänk att äntligen fick jag en viss förståelse av makens kommentarer när han följer mig på shopping eller till IKEA, och det är minsann inte ofta, "Jag får kramp i diafragman, säger han" . Efter fyra timmar i mässlokalen hade jag ont i ryggen och tunga ben, konstigt jag som aldrig har problem med rygg eller ben annars. På Syfestivalen står/går jag i 9 - 10 timmar utan problem!

Kistamässan
Hm, det fanns mycket som jag skulle kunna använda.
En fin fluga bunden av ett proffs, ett riktigt hantverk.
En riktigt trevlig mässa och en härlig helg i Stockholm, + 9 grader och sol.
***
Kristina




Inga kommentarer: