fredag 25 september 2009

En överraskning

Vilken fin överraskning jag fick när jag öppnade min mail efter Norgeresan. Ett stort Tack till Lappeklipp som delat ut denna fina Award till mig.Till Awarden hör att man ska berätta tio saker om sej själv!! Få se nu, det här blir inte lätt.

1. Jag älskar min man och mina barn, förstås.
2. Min stora hobby är Sidenbandsbroderi/Kreativt Broderi
2. Jag tycker om att resa till olika platser i världen och möta andra kulturer.
3. Blommor och trädgård är också ett intresse jag har.
4. Att vistas ute i naturen gör min lugn och harmoniskt.
5. Bakar gärna fikabröd och smarriga efterrätter.
6. Vilka jag sedan äter med god aptit.
7. Löser korsord
8. Läser och ser deckare.
9. Älskar mitt arbeta
10. En del av mitt hjärta finns i Afrika.

Det var lättare än jag trodde att hitta 10 saker om mig själv. Sakerna jag skrivit är på intet sätt skrivna i någon sorts rangordning.
Jag vill skicka denna Award vidare till inspirerande bloggar som jag läser:
Tant Theas lilla torp.
Lollys pysselblogg
Jag blommar

Trevlig helg

Kristina

3 kommentarer:

Maria sa...

Hej!
Tack för awarden och utmaningen!
Jag ska klura på den ett tag...
Ska du till museet imorgon? Jag hoppas hinna dit på Slöjdcaféet...

Anonym sa...

Jätte tack för den fina Awarden!
Jag blev jätte glad!
Kram Lolly13

Emma-Lisa sa...

Grattis mamma!
Hoppas att dom där tio sakerna om dig själv står i ganska rätt ordning i alla fall:)