torsdag 17 september 2009

Inner Wheel

Jag sänder ett stort Tack till de trevliga damerna i organisationen "Inner Wheel" som bjöd in mig till deras första möte för hösten. De ville se och höra om mitt broderi men även om "mitt Afrika". En del av organisationens arbete är att hjälpa andra människor i Sverige men även Internationellt, så det finns ett genuint intresse bland medlemmarna att höra hur andra människor lever. För mig känns det väldigt givande att få delge mina upplevelser till andra och att svara på frågor och funderingar. Ett litet problem finns dock, har jag väl satt igång så är det svårt att få stopp på mig!
Tack än en gång för den goda middagen, den vackra rosen och den trevliga samvaron.


I helgen byter jag nål och band till krok och rev!
Jag åker till Norge för att fiska tillsammans med delar av min familj. Vädret verkar inte bli det bästa så det kan finnas läge att även ta med något att göra inomhus. Och kan ni tänka er så kom jag på att min lilla necessär med sidenband, nålar, sax och linne är en alldeles förträfflig sak att packa ner bland fiskegrejerna. Jag undra om min man också tycker det?
Jag önskar er en trevlig helg och återkommer efter helgen med en fiskerapport.

1 kommentar:

Lappeklipp sa...

Jag hoppas att ni har haft god fiskelycka där borta i Norge och att vädret har stått er bi.
Jag har en Award åt dej på min blogg som jag vill ge dej för att du är en så engagerad och kreativ person.
Kram från Lappeklipp