tisdag 15 april 2014

Leech


Ni kanske vet vad det är men jag visste inte vad det var förrän jag hämtade ett paket adresserat till mig. Det var ingenting jag beställt, konstigt!
Då jag öppnade paketet fick jag förklaringen, en lotterivinst! När jag besökte Sportfiskemässan i februari stannade jag till vid en monter med häftiga solglasögon. På bordet fanns det en låda där det stod "lämna ditt visitkort och du har chansen att vinna". Detta jag gjorde och nu kom vinsten, en T-shirt, en mössa och jättefräcka solglasögon allt från märket Leech, enligt maken ett mycket proffsigt märke. Gissa om jag har en som är avundsjuk. Han tycker att han på nåt sätt har rätt till glasögonen eftersom han betalade inträdet till mig, pyttsan! (han kanske får låna dem någon gång:)
~~~
Kristina

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till vinsten - vilken tur du har.
Önskar Dig och familjen en riktigt skön påsk!
Barbro i Fjällbacka